ORL klinika

klinika jednodňovej chirurgie

Informácia pre pacientov pred plánovanou operáciou v období COVID 19 pandémie na základe rozhodnutia MZ SR

Od dňa 18.05.2020 je zrušené nariadenie o potrebnej 14 dňovej karanténe pred operačným výkonom.

Predoperačné vyšetrenia môžu znovu robiť obvodní lekári aj internisti (tak ako pred corona pandémiou).

V prípade, že pacientovi bola na základe pozitívnej epidemiologickej anamnézy (cestovateľská anamnéza, úzky kontakt s chorým na COVID-19 ) nariadená 14-dňová karanténa alebo izolácia v domácnosti a monitoring klinických príznakov, je potrebné, aby pacient:

- absolvoval 14-dňovú karanténu alebo izoláciu v domácnosti a monitoring klinických príznakov, pričom v priebehu ani po skončení karanténnych opatrení neboli u neho zaznamenané klinické príznaky COVID-19 (najmä horúčka, kašeľ, dýchavičnosť, bolesti hlavy a svalov)

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

Vzhľadom k aktuálnej situácii so šírením koronavírusu a na základe odporúčania výboru Spoločnosti pre otolaryngológiu, ako aj odporúčania Asociácie jednodňovej chirurgie,

Ambulancia ORL kliniky pracuje v nasledovnom režime:

Pondelok - Štvrtok od 08:30 -14:00 hod.

• V prípade závažnej potreby telefonickej konzultácie mimo uvedenú dobu je potrebné volať na tel. číslo 0910 905 460.
  • Všetky akútne stavy ošetruje ORL ambulancia urgentného príjmu FNsP FDR.

Pracovisko špecializované na rinochirurgiu

• otorinolaryngológia
  • chirurgia hlavy a krku
  • tvárová plastická chirurgia
  • estetické a funkčné operácie tváre a nosa-rinoplastika
  • septorinoplastika
  • endoskopické operácie nosa a prínosových dutín

Lekári

MUDr. Marián Kováč

primár kliniky a ako jediný naSlovensku členom EAFPS

MUDr. Jozef Kočajda

lekár ORL

MUDr. Patrícia Kmeťová

lekár ORL

MUDr. Anna Božoňová

lekár anesteziológ

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

ORL klinika s.r.o.

Disponuje dvojlôžkovými izbami s vlastným sociálnym zariadením, ambulanciami a operačnou sálou.

O vaše pohodlie sa postará vysokokvalifikovaný tím zdravotníckych pracovníkov v príjemnom prostredí, ktoré spĺňa všetky kritériá najvyššieho štandardu poskytovania zdravotnej starostlivosti.

Kde nás nájdete?